2. Pomimo długiej wysyłki do Niemiec - rośliny 4 dni w podróży.
"Witam serdecznie,
bardzo sie ciesze ze znalazlam Panstwa sklep internetowy i moglam rowniez dokonac zakupow. Musze powiedziec, ze dlugo poszukiwalam fuksji w internecie ( Holandia, Dania, Anglia i Niemcy oczywiscie ), ale jak zobaczylam Panstwa oferte z iloscia zarowno fuksji jak i pelargonii to z cala stanowczoscia twierdze, ze jestescie naajwieksza firma wysylkowa w Europie. Ilosc rodzajow "powala z nog", kazda jedna rosline by chcialo sie kupic, tylko miejsca do posadzenia w ogrodzie za malo ;-(
Bardzo interesujace i przydatne sa porady p. Adriana odnosnie pielegnacji fuksji. Musze przyznac, ze juz w zeszlym roku ogladalam film na YouTube jak fachowo przycinac fuksje i dopiero teraz odkrylam, ze to byl film szkoleniowy firmy Fuchsia hybrida.pl prowadzony przez p. Adriana.
Jedyne czego mi jeszcze osobiscie w ofercie do kupienia brakowalo to srodki ochrony roslin jak Amistar, Topsin, Magus, itd.
Niestety w Niemczech jest dostepny w sprzedazy dla amatorow jeden jedyny srodek firmy " Celaflor". Bedziemy w lipcu na urlopie w Polsce , bede szukac srodkow polecanych przez Was.
Dzisiaj - 28.04. piatek- nareszcie !!! doszly moje kwiatki. Razem przeslismy niezla "droge krzyzowa", jak to okreslila moja sasiadka.
Firma spedycyjna GLS przyslala email, ze 26.04. paczka dojdzie ok. 15-tej. Fantastycznie , mysle. Nie przyszla. Drugi mail, ze 27.04. Ok, jeszcze nie jest tak zle. Nastepny mail, ze problemy natury : pogoda, korek na drogach,....
Caly czas kontrolowalam droge paczki w internecie: z Wroclawia do Neuenstein , pozniej do Meinz ( przelezala dwa dni w magazynie ), pozniej znowu do Neustein, a teraz mowie : "co, z powrotem do Wroclawia czy co ???".
Juz dzwonilam do GLS, pisalam email, bo ilez te kwiatki moga siedziec w ciemnym kartonie. Najgorsze - czeka nas tez dluzszy weekend, a do nastepnego wtorku chyba by nie przezyly w tym kartonie.
Firma GLS sie pomylila z ta wysylka do Meinz ( choc to od nas tylko 50 km, juz je chcialam z tamtad sama odebrac). Wreszcie dzisiaj dojechaly!!! Karton uszkodzony, ziemia wysypana, tylko 1 !!! galazka zlamana. Na szczescie blistry byly bardzo dobrze pospinane zszywaczem i spelnily swoja role. Dziekuje.
Jeszcze jedno pytanie. Skozystalam naturalnie z mozliwosci jaka Panstwo oferowali : Laczenie zamowien.
Czy moje drugie zamowienie ID: 10079 przyjdzie w pozniejszym terminie czy zostalo przeoczone. Wydaje mi sie, ze " wypelnilam i polaczylam" te zamowienia wlasciwie. Prosze tylko go nie wysylac w terminie 22.05-28.05.2017. W Niemczech 25.05. jest dzien swiateczny, a to oznacza ze kwiatki beda znowu 2 tygodnie w podrozy :-(
Pozdrawiam serdecznie
Grazyna K"
Tak, Pani Grażyna ma całkowitą rację. To my się pomyliliśmy i nie połączylismy zamówień. Drugą przesyłkę prześlemy do Pani Grażyny do Niemiec na nasz koszt po 8 maja. Ten się nie myli kto nic nie robi :-)
3. Po reklamacji: